Inspirują nas innowacyjne, przełomowe teorie. Śledzimy trendy rozwojowe na świecie. Stale wzbogacamy nasz know-how o różnorodne formy i narzędzia pracy z uczestnikami (symulacje biznesowe, gry szkoleniowe, experiential learning, drama).
Ludzie w firmie inicjują i prowadzą efektywne rozmowy na ważne tematy. Potrafią konfrontować się w istotnych sprawach, nie niszcząc relacji
Spotkania w firmie są angażujące i kończą się konkretnymi efektami (decyzja, rekomendacja, plan działań)
Pracownicy i menedżerowie prowadzą prezentacje, które inspirują i zachęcają do działania – od kameralnych spotkań do wystąpień publicznych na dużych scenach
Pracownicy potrafią budować i utrzymywać długofalowe relacje z partnerami biznesowymi firmy. Wykorzystują trudne sytuacje do wzmacniania lojalności klientów
Pracownicy osiągają swoje cele biznesowe poprzez właściwe przygotowanie do negocjacji oraz świadome stosowanie strategii i technik negocjacyjnych
Ludzie pracujący na styku różnych kultur rozumieją konsekwencje różnic pomiędzy Polską a innymi krajami dla prowadzenia i organizowania spotkań, negocjacji, stylów zarządzania, komunikacji itp. Dzięki temu są w stanie skutecznie funkcjonować w środowisku wielokulturowym
Szkolenia i warsztaty:
Komunikacja i asertywność
Asertywność
Komunikacja interpersonalna
Empatia i asertywność – siła relacji (praca metodą dramy)
Wywieranie wpływu
Fierce Conversations® - OdWażne rozmowy
Współpraca w zespole
Prezentacja
Sztuka prezentacji
Storytelling w prezentacji
Wystąpienia publiczne i medialne
Prowadzenie spotkań biznesowych
Negocjacje i budowanie porozumienia
Negocjacje biznesowe - poziom podstawowy i zaawansowany
Zarządzanie konfliktem i mediacje
Facylitowanie spotkań
Turniej negocjacyjny z symulacją Smile UrboTM
Porozumienie wzbogaca – warsztat z symulacją Smile UrboTM
Akademie negocjacji (dla sił sprzedaży, zakupów)
Obsługa klienta
Profesjonalna obsługa reklamacji
Innowacyjnie o lojalności klienta
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Rozumienie różnic międzykulturowych
Ważne: strona wykorzystuje Cookies.
Używamy informacji zapisanych w Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do Cookies w Twojej przeglądarce. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących Cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.