Wykorzystujemy angażujące i urozmaicone metody pracy z ludźmi, m.in.: webinary, kalendarze wdrożeniowe, kwestionariusze autodiagnozy, sesje doradczo-coachingowe, blended learning. Dbamy o to, aby proponowane przez nas rozwiązania były proste, użyteczne i efektywne.
Pracownicy i menedżerowie rozwijają świadomość swojego potencjału i ograniczeń. Lepiej rozumieją własne emocje, emocje innych osób oraz wpływ określonych zachowań na otoczenie. Dzięki temu skuteczniej się komunikują, lepiej współpracują i osiągają efekty w trudnych interpersonalnie sytuacjach
Wszyscy pracownicy – niezależnie od stanowiska – chętnie podejmują się nowych zadań i projektów. Kiedy na drodze do uzgodnionych celów napotykają trudności, szukają rozwiązań, a nie wymówek
Pracownicy i menedżerowie efektywnie planują swoje działania i zarządzają swoim czasem. Skupiają się na czynnościach, które przynoszą największą wartość dodaną, przy równoczesnym kontrolowaniu pozostałych zadań
Pracownicy potrafią spojrzeć na problemy z innej perspektywy. Stosują techniki, które pomagają indywidualnie i zespołowo tworzyć niestandardowe rozwiązania
Analiza indywidualnego stylu zachowań – m.in. w oparciu o badania Extended DISC®, Success Insights®, MBTI®
Szkolenia i warsztaty:
Fierce Accountability® - OdWażna odpowiedzialność
Czas OdNowa
Nie ma nie mogę – jak stawiać sobie cele i je realizować?
Inteligencja emocjonalna
Twórcze rozwiązywanie problemów
„Ja” w zmianie
Ja ponad stresem
Self Leadreship - Osobiste przywództwo wg Blancharda
Ważne: strona wykorzystuje Cookies.
Używamy informacji zapisanych w Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do Cookies w Twojej przeglądarce. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących Cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.